We współpracy CMR ze Spożywcza TV powstało podsumowanie sprzedaży słodyczy impulsowych w dobie pandemi Słodycze impulsowe to duży i ciekawy rynek, na którym wprowadzanych jest co roku wiele nowości produktowych. Wciąż obserwujemy zmiany wywołane przez pandemię. Jak wygląda ten rynek obecnie? Na to pytanie odpowiada Przemysław Bojanowski, analityk z CMR (Centrum Monitorowania Rynku).
Prezentujemy najnowsze dane przygotowane przez ekspertów Centrum Monitorowania Rynku dotyczące tzw. opłaty małpkowej. O zasadach oraz wpływie na sprzedaż opłaty małpkowej opowiada Joanna Stankiewicz z CMR. 00:00 Wstęp 00:24 Zasady opłaty “małpkowej” 01:34 Wyniki sprzedażowe 02:07 Znaczenie typów opakowań 03:26 Kiedy kupujemy najczęściej? 04:45 Średnie ceny za opakowanie 05:37 Wolumen sprzedaży 06:40 Zmiany w sprzedaży […]
Magdalena Wilgatek, Business Development z Centrum Monitorowania Rynku opowiada o opłacie cukrowej, która została wprowadzona w Polsce 1 stycznia 2021 roku. W programie między innymi o trendach w sprzedaży napojów, restrykcjach oraz sposobach na radzenie sobie z nimi. 00:00 Zapowiedź 00:31 Wprowadzenie opłaty cukrowej 00:58 Negatywny popyt napojów 01:38 Nowe restrykcje 02:14 Zwolnienia i wyjątki […]