Jak mówi w materiale Wiadomości Spożywczych Magdalena Wilgatek, wg CMR 46% wartości rynku słodyczy generują dyskonty. Co jeszcze warto wiedzieć o tej kategorii? Zapraszamy do obejrzenia materiału.
Krzysztof Michniewicz, Data Analyst z Centrum Monitorowania Rynku, w materiale Wiadomości Spożywczych opowiada o sprzedaży produktów w saszetkach w sklepach w Polsce. Jak wygląda podział tej kategorii? Gdzie produkty w saszetkach kupowane są najchętniej?
Czy marki własne są istotne dla sprzedaży słodyczy i słonych przekąsek? Zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Przemysława Bojanowskiego z CMR, które zostało zarejestrowane 30 stycznia 2024 r. podczas konferencji Kierunek Marka Własna.
Jak wyglądał rok 2022 w sklepach alkoholowych w Polsce? Które produkty podrożały w nich najbardziej, a które zaliczyły spadek cen? Zapraszamy do obejrzeniu materiału Wiadomości Spożywczych, w którym Marek Zachalski z CMR mówi więcej na ten temat.
Polski parlament debatuje właśnie nad wprowadzeniem zakazu sprzedaży tzw. energetyków osobom nieletnim. A jak tymczasem wygląda sprzedaż napojów energetycznych w Polsce? Zapraszamy do obejrzeniu materiału Wiadomości Spożywczych, w którym Magdalena Wilgatek z CMR mówi więcej o sprzedaży tej kategorii.
W materiale dla SpożywczaTV i Wiadomości Spożywczych Magdalena Wilgatek z CMR analizuje sprzedaż cukrów żelujących. Jak wygląda rynek i które kanały są najistotniejsze dla sprzedaży tej kategorii? Jak kształtują się ceny cukrów żelujących? Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.
W materiale dla SpożywczaTV i Wiadomości Spożywczych Marek Zachalski z CMR analizuje wzrosty cen produktów spożywczych w czasie tegorocznej Wielkanocy. Jak wygląda skala wzrostów cen? Które produkty podrożały najbardziej, a jakie notują spadek cen? Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.
Magdalena Wilgatek z CMR odpowiada na pytanie, jak wygląda sprzedaż win w Polsce, po jakie rodzaje najchętniej sięgają klienci sklepów spożywczych, jaka jest najpopularniejsza marka win w naszym kraju i wiele więcej. Zapraszamy do obejrzenia materiału SpożywczaTV.
Magdalena Wilgatek z CMR omawia kategorię ryb oraz przetworów rybnych i tłumaczy, kiedy polscy konsumenci sięgają po nie najchętniej. Jak wyglądają nasze przyzwyczajenia zakupowe?
Czy czeka nas panika na rynku? Czy ich rosnące ceny mogą dotknąć także inne kategorie? M.in. na te pytania w rozmowie z Biznes24 odpowiadała Magdalena Wilgatek z CMR.