W najnowszym odcinku programu Super Sklep, z gościnnym udziałem Joanny Stankiewicz, Advanced Analytics Manager w CMR, mogą usłyszeć Państwo o skutecznych mechanizmach promocyjnych: od wielosztuk, przez vouchery, po komunikację przy półce.
Jak mówi w materiale Wiadomości Spożywczych Magdalena Wilgatek, wg CMR 46% wartości rynku słodyczy generują dyskonty. Co jeszcze warto wiedzieć o tej kategorii? Zapraszamy do obejrzenia materiału.
Krzysztof Michniewicz, Data Analyst z Centrum Monitorowania Rynku, w materiale Wiadomości Spożywczych opowiada o sprzedaży produktów w saszetkach w sklepach w Polsce. Jak wygląda podział tej kategorii? Gdzie produkty w saszetkach kupowane są najchętniej?
Czy marki własne są istotne dla sprzedaży słodyczy i słonych przekąsek? Zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Przemysława Bojanowskiego z CMR, które zostało zarejestrowane 30 stycznia 2024 r. podczas konferencji Kierunek Marka Własna.
Jak wyglądał rok 2022 w sklepach alkoholowych w Polsce? Które produkty podrożały w nich najbardziej, a które zaliczyły spadek cen? Zapraszamy do obejrzeniu materiału Wiadomości Spożywczych, w którym Marek Zachalski z CMR mówi więcej na ten temat.
Polski parlament debatuje właśnie nad wprowadzeniem zakazu sprzedaży tzw. energetyków osobom nieletnim. A jak tymczasem wygląda sprzedaż napojów energetycznych w Polsce? Zapraszamy do obejrzeniu materiału Wiadomości Spożywczych, w którym Magdalena Wilgatek z CMR mówi więcej o sprzedaży tej kategorii.
W materiale dla SpożywczaTV i Wiadomości Spożywczych Magdalena Wilgatek z CMR analizuje sprzedaż cukrów żelujących. Jak wygląda rynek i które kanały są najistotniejsze dla sprzedaży tej kategorii? Jak kształtują się ceny cukrów żelujących? Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.
W materiale dla SpożywczaTV i Wiadomości Spożywczych Marek Zachalski z CMR analizuje wzrosty cen produktów spożywczych w czasie tegorocznej Wielkanocy. Jak wygląda skala wzrostów cen? Które produkty podrożały najbardziej, a jakie notują spadek cen? Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.
Magdalena Wilgatek z CMR odpowiada na pytanie, jak wygląda sprzedaż win w Polsce, po jakie rodzaje najchętniej sięgają klienci sklepów spożywczych, jaka jest najpopularniejsza marka win w naszym kraju i wiele więcej. Zapraszamy do obejrzenia materiału SpożywczaTV.
Magdalena Wilgatek z CMR omawia kategorię ryb oraz przetworów rybnych i tłumaczy, kiedy polscy konsumenci sięgają po nie najchętniej. Jak wyglądają nasze przyzwyczajenia zakupowe?