Wojna w Ukrainie zaczęła się ponad miesiąc temu. Od samego jej początku widać było, że Polacy otworzyli szeroko swoje serca i portfele, pomagając na wiele sposobów.
O sprzedaży słodyczy impulsowych, czyli wafelków, batonów czekoladowych, funkcjonalnych, owocowych i zbożowych w sklepach małoformatowych opowiada Magdalena Wilgatek dzięki współpracy ze Spożywcza TV
Sojowe, owsiane, migdałowe czy ryżowe – które napoje roślinne sprzedają się najlepiej? Które produkty pokochali Polacy i czy w ogóle pijemy zamienniki mleka, jogurtów itp.? 🧋 Czy mleko sojowe możemy znaleźć w każdym sklepie? W ilu sklepach małoformatowych można znaleźć napoje kokosowe? Które produkty są najdroższe i dlaczego cała kategoria w ostatnim czasie zmniejsza ceny? […]
We współpracy CMR ze Spożywcza TV powstało podsumowanie sprzedaży słodyczy impulsowych w dobie pandemi Słodycze impulsowe to duży i ciekawy rynek, na którym wprowadzanych jest co roku wiele nowości produktowych. Wciąż obserwujemy zmiany wywołane przez pandemię. Jak wygląda ten rynek obecnie? Na to pytanie odpowiada Przemysław Bojanowski, analityk z CMR (Centrum Monitorowania Rynku).
Zachęcamy do najnowszego wydania Poradnika Handlowca – a w nim – odpowiedź na pytanie: jakie marki chipsów kupujemy najchętniej …
Prezentujemy najnowsze dane przygotowane przez ekspertów Centrum Monitorowania Rynku dotyczące tzw. opłaty małpkowej. O zasadach oraz wpływie na sprzedaż opłaty małpkowej opowiada Joanna Stankiewicz z CMR. 00:00 Wstęp 00:24 Zasady opłaty „małpkowej” 01:34 Wyniki sprzedażowe 02:07 Znaczenie typów opakowań 03:26 Kiedy kupujemy najczęściej? 04:45 Średnie ceny za opakowanie 05:37 Wolumen sprzedaży 06:40 Zmiany w sprzedaży […]
Prezentujemy najnowsze dane przygotowane przez ekspertów Centrum Monitorowania Rynku dotyczące kategorii lodów impulsowych w Polsce. Które lody są najczęściej kupowane, a które marki przynoszą największe zyski? Jakie czynniki rządzą w kategorii oraz jak kształtują się trendy rynkowe? Na te i wiele innych pytań odpowiada Marek Zacharski, Analityk CMR. 00:00 Wstęp 00:29 Trendy sprzedażowe 02:23 Czynniki […]
Magdalena Wilgatek, Business Development z Centrum Monitorowania Rynku opowiada o opłacie cukrowej, która została wprowadzona w Polsce 1 stycznia 2021 roku. W programie między innymi o trendach w sprzedaży napojów, restrykcjach oraz sposobach na radzenie sobie z nimi. 00:00 Zapowiedź 00:31 Wprowadzenie opłaty cukrowej 00:58 Negatywny popyt napojów 01:38 Nowe restrykcje 02:14 Zwolnienia i wyjątki […]