Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR była gościnią Radia 357, w którym opowiedziała o wpływie nowej ustawy na sprzedaż tzw. energetyków w sklepach spożywczych. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy.
Jak wynika z danych CMR, we wrześniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11,6% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 1,5% w porównaniu z wrześniem 2021 r.
Początek pandemii w 2020 roku przyniósł wzrost cen w segmencie herbaty. Jak obecnie wygląda ten rynek obecnie? Zapraszamy do obejrzenia materiału z udziałem dr Magdaleny Wilgatek z CMR, który zostały przygotowany we współpracy z serwisem Wiadomości Spożywcze.
W materiale powstałym we współpracy z serwisem Wiadomości Spożywcze Joanna Tsuman, analityczka danych w Centrum Monitorowania Rynku, przygląda się powodom spadków sprzedaży piwa w sklepach małoformatowych do 300 m2.
Dr Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w Centrum Monitorowania Rynku, analizuje rynek kawy w materiale powstałym we współpracy ze Spożywcza TV.
O przyczynach wysokich cen, kategoriach, które odnotowują najwyższe wzrosty oraz prognozach na rynku spożywczym opowiada Marek Zachalski, analityk danych z CMR.
Jak wynika z danych CMR, w lutym 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,7% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 1,4% w porównaniu z lutym 2021 r.
2021 r. to dla sklepów małoformatowych czas uczenia się funkcjonowania w nowych, pandemicznych warunkach, walki o coraz bardziej wymagającego klienta, a także mierzenia się ze skutkami wzrostu cen.
O wpływie podwyżki akcyzy na alkohole i produkty tytoniowe oraz wprowadzeniu podatku małpkowego, opłaty cukrowej i podatku detalicznego na ceny w 2021 roku opowiada Marek Zachalski, Analityk danych z CMR Odcinek zrealizowany dzięki współpracy z wiadomoscispozywcze.pl
Podsumowanie kongresu serowarskiego przygotowanego przez TVP Olsztyn. Podczas kongresu organizowanego przez Bikotech CMR (Centrum Monitorowania Rynku) reprezentował Marek Zachalski, który zaciekawił uczestników analizą danych transakcyjnych pozyskiwanych bezpośrednio z kas fiskalnych w kategorii nabiału.