Kariera
Jesteśmy niezależną agencja badawczą specjalizującą się w analizach wpływu działań marketing-mix na sprzedaż produktów szybkozbywalnych (FMCG).
W związku z rozwojem usług opartych o dane transakcyjne pozyskiwane ze sklepów małoformatowych i wielkoformatowych poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityk danych sprzedażowych
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Twoje zadania
- przygotowywanie cyklicznych raportów dla klientów z branży FMCG
- opracowywanie pogłębionych analiz, np. zwyczajów zakupowych, efektywności działań promocyjnych, optymalizacji asortymentu
- bieżąca współpraca z klientami CMR (producenci i sieci handlowe)
- bieżący kontakt z działami marketingu, sprzedaży, trade marketingu i zarządzania kategorią czołowych firm FMCG
- pomoc w realizacji projektów ad hoc
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ścisłe
- zdolności analityczne
- proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (PowerPoint, MS Excel)
- umiejętność pracy w zespole
- dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne
Mile widziane
- znajomość branży FMCG
- doświadczenie zdobyte po stronie producenta, sieci detalicznej lub agencji badań marketingowych – w obszarze marketingu, trade marketingu, sprzedaży, zarządzania kategorią
- doświadczenie w sprzedaży usług badawczych i konsultingowych oraz w kontakcie z klientem
- doświadczenie w realizacji projektów opartych o modelowanie ekonometryczne marketing-mix, analizy elastyczności cenowej, analizy efektywności promocji lub analizy segmentacyjne
- znajomość oprogramowania R
- znajomość VBA
- znajomość Tableau, Power BI
Oferujemy Ci
- zróżnicowany zakres obowiązków
- możliwość realizacji własnych pomysłów
- wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
- kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną
- możliwość zdobycia doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w obszarach analiz rynku FMCG, statystyki, ekonometrii, obsługi klienta, zarządzania i sprzedaży
- nieformalną atmosferę
- możliwość elastycznej organizacji czasu i miejsca pracy
- kulturę opartą na feedbacku, w której liczy się Twój głos
Nie czekaj, zaaplikuj do nas, by poznawać świat FMCG!