Kariera

Jesteśmy niezależną agencja badawczą specjalizującą się w analizach wpływu działań marketing-mix na sprzedaż produktów szybkozbywalnych (FMCG).

W związku z rozwojem usług opartych o dane transakcyjne pozyskiwane ze sklepów małoformatowych i wielkoformatowych poszukujemy osoby na stanowisko:

Analityk danych sprzedażowych

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Twoje  zadania

  • przygotowywanie cyklicznych raportów dla klientów z branży FMCG
  • opracowywanie pogłębionych analiz, np. zwyczajów zakupowych, efektywności działań promocyjnych, optymalizacji asortymentu
  • bieżąca współpraca z klientami CMR (producenci i sieci handlowe)
  • bieżący kontakt z działami marketingu, sprzedaży, trade marketingu i zarządzania kategorią czołowych firm FMCG
  • pomoc w realizacji projektów ad hoc

 

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ścisłe
  • zdolności analityczne
  • proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (PowerPoint, MS Excel)
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne

 

Mile widziane

  • znajomość branży FMCG
  • doświadczenie zdobyte po stronie producenta, sieci detalicznej lub agencji badań marketingowych – w obszarze marketingu, trade marketingu, sprzedaży, zarządzania kategorią
  • doświadczenie w sprzedaży usług badawczych i konsultingowych oraz w kontakcie z klientem
  • doświadczenie w realizacji projektów opartych o modelowanie ekonometryczne marketing-mix, analizy elastyczności cenowej, analizy efektywności promocji lub analizy segmentacyjne
  • znajomość oprogramowania R
  • znajomość VBA
  • znajomość Tableau, Power BI

 

Oferujemy Ci

  • zróżnicowany zakres obowiązków
  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną
  • możliwość zdobycia doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w obszarach analiz rynku FMCG, statystyki, ekonometrii, obsługi klienta, zarządzania i sprzedaży
  • nieformalną atmosferę
  • możliwość elastycznej organizacji czasu i miejsca pracy
  • kulturę opartą na feedbacku, w której liczy się Twój głos

Nie czekaj, zaaplikuj do nas, by poznawać świat FMCG!

cmr@cmr.com.pl