Analiza i raporty

Jak na sprzedaż energetyków wpłynęła nowa ustawa? Wywiad w Radio 357
13 lutego, 2024Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR była gościnią Radia 357, w którym opowiedziała o wpływie nowej ustawy na sprzedaż tzw. energetyków w sklepach spożywczych. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy.

Wielkanoc: Jak w tym okresie wygląda sprzedaż majonezu?
16 kwietnia, 2022Okres Wielkanocy to czas rosnącej sprzedaży majonezu — kategorii produktowej, w której konsumenci mają własne, trudne do zmiany przyzwyczajenia. Choć to kategoria, w której dominuje jeden producent, silne sentymenty wśród kupujących budzą także lokalne marki kojarzone z konkretnym regionem. – Konsumenci mogą wybierać z trzech wariantów, najczęściej mają do wyboru klasyczne majonezy, o wiele rzadziej […]

Wrzesień w sklepach: sprzedaż jakich kategorii rośnie jesienią?
23 października, 2024Jak wynika z danych CMR, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji zmniejszyła się o 9% w porównaniu z wrześniem 2024 r.