Analiza i raporty
YouTube
Słodycze i słone przekąski – jak istotne są marki własne dla sprzedaży tych kategorii?
16 lutego, 2024Czy marki własne są istotne dla sprzedaży słodyczy i słonych przekąsek? Zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Przemysława Bojanowskiego z CMR, które zostało zarejestrowane 30 stycznia 2024 r. podczas konferencji Kierunek Marka Własna.
Artykuł
Elżbieta Szarejko: Które kategorie spożywcze rosną w zawrotnym tempie? [podcast]
19 listopada, 2024Czy są kategorie spożywcze, które rosną po kilkadziesiąt procent? Są. I nie są chwilową modą. Zapraszamy do wysłuchania podcastu „Posłuchaj, co w Handlu” z udziałem Elżbiety Szarejko z CMR.
Artykuł
Koszyk cen: Tylko masło tanieje rok do roku
15 maja, 2023Rok do roku tanieje tylko masło, ale miesiąc do miesiąca staniały m.in. mleko, olej i ogórki. Szeroko pojęte napoje są droższe o 15-21%, a to dla nich – popytowo – najlepszy czas w roku.