Analiza i raporty
Wpływ akcyzy na sprzedaż wódki w sklepach małoformatowych
22 marca, 2022„Nabywcy najtańszych wódek najbardziej ograniczyli swoje zakupy, wolumen sprzedaży wódek z segmentu ekonomicznego spadł aż o 17 proc.” – mówi Elżbieta Szarejko, analityk Centrum Monitorowania Rynku w artykule dziennika „Rzeczpospolita”.
Marek Zachalski z CMR dla money.pl: Marki własne coraz popularniejsze
19 grudnia, 2022Polacy przekonali się do marek własnych, co pokazują badania. Rosnąca inflacja sprawia, że coraz więcej kupujących wybiera je kosztem produktów najbardziej znanych marek. Jak duże są obecnie udziały marek własnych w sprzedaży?
Napoje roślinne – Które marki sprzedają się najlepiej?
8 grudnia, 2021Sojowe, owsiane, migdałowe czy ryżowe – które napoje roślinne sprzedają się najlepiej? Które produkty pokochali Polacy i czy w ogóle pijemy zamienniki mleka, jogurtów itp.? 🧋 Czy mleko sojowe możemy znaleźć w każdym sklepie? W ilu sklepach małoformatowych można znaleźć napoje kokosowe? Które produkty są najdroższe i dlaczego cała kategoria w ostatnim czasie zmniejsza ceny? […]