Analiza i raporty

Artykuł
Analiza: Jak zmieniły się ceny w sklepach na Wielkanoc? Co zdrożało?
14 kwietnia, 2022Przed świętami wielkanocnymi ceny w sklepach małoformatowych do 300 m2 powierzchni rosły – często w tempie dwucyfrowym, czasem nawet wysoko dwucyfrowym – w porównaniu z marcem 2021.

Artykuł
Jak wyglądają prawdziwe „paragony grozy”? Ceny niektórych produktów wzrosły aż o 60%
28 czerwca, 2022CMR oraz portale Gazeta.pl i Handelextra.pl co miesiąc przygotowują własny „koszyk cenowy”, w którym na podstawie paragonów ze sklepów małoformatowych – tych położonych zwykle najbliżej domu – badane są ceny ponad 30 produktów. Oto najnowszy raport, za maj.
Raport YouTube
Słodycze impulsowe – jakie wybieramy ?
16 lutego, 2022O sprzedaży słodyczy impulsowych, czyli wafelków, batonów czekoladowych, funkcjonalnych, owocowych i zbożowych w sklepach małoformatowych opowiada Magdalena Wilgatek dzięki współpracy ze Spożywcza TV