PL

Insights

Articles, reports, new initiatives

Artykuł
Sprzedaż w sklepach w grudniu. Jak poradziły sobie kategorie sylwestrowe?

Jak wynika z danych CMR, w grudniu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% wyższa niż przed rokiem, ale liczba transakcji spadła o niemal 5%.

January 30, 2025
Artykuł
Nowy trend na półkach – rośnie sprzedaż mlecznych deserów proteinowych

Produkty proteinowe i wysokoproteinowe szturmem zdobywają kategorie mleczne, za co odpowiadają przede wszystkim dyskonty i rosnąca popularność proteinowych produktów marek własnych w najważniejszych sieciach handlowych w Polsce.

December 12, 2024
Artykuł
Elżbieta Szarejko: Które kategorie spożywcze rosną w zawrotnym tempie? [podcast]

Czy są kategorie spożywcze, które rosną po kilkadziesiąt procent? Są. I nie są chwilową modą. Zapraszamy do wysłuchania podcastu “Posłuchaj, co w Handlu” z udziałem Elżbiety Szarejko z CMR.

November 19, 2024

SALES MONITORING – ANALYSIS – RIGHT DECISIONS

 

About us

CMR is an independent market research agency developing innovative research tools based on electronic transactional data. Our main areas of interest are: – quick measurement of marketing-mix activities’ impact on FMCG sales results – precise analysis of purchasing behavior based on transactional/receipt data We cooperate with both FMCG manufacturers and distribution chains. CMR – an expert in market research based on transactional data analysis