PL

Insights

Articles, reports, new initiatives

Artykuł
Elżbieta Szarejko: Które kategorie spożywcze rosną w zawrotnym tempie? [podcast]

Czy są kategorie spożywcze, które rosną po kilkadziesiąt procent? Są. I nie są chwilową modą. Zapraszamy do wysłuchania podcastu “Posłuchaj, co w Handlu” z udziałem Elżbiety Szarejko z CMR.

November 19, 2024
Artykuł
Wrzesień w sklepach: sprzedaż jakich kategorii rośnie jesienią?

Jak wynika z danych CMR, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji zmniejszyła się o 9% w porównaniu z wrześniem 2024 r.

October 23, 2024
Artykuł
Ceny masła znów rosną. Jak duże są podwyżki?

W ostatnich tygodniach w sklepach małoformatowych do 300 m2 i supermarketach odnotowujemy zauważalny wzrost cen masła. Z jak dużymi podwyżkami mamy do czynienia?

September 20, 2024

SALES MONITORING – ANALYSIS – RIGHT DECISIONS

 

About us

CMR is an independent market research agency developing innovative research tools based on electronic transactional data. Our main areas of interest are: – quick measurement of marketing-mix activities’ impact on FMCG sales results – precise analysis of purchasing behavior based on transactional/receipt data We cooperate with both FMCG manufacturers and distribution chains. CMR – an expert in market research based on transactional data analysis