CMR zatrudnia: poszukujemy osoby na stanowisko Data Analyst
CMR poszukuje osoby na stanowisko Data Analyst, do której obowiązków będzie należało m.in. tworzenie zaawansowanych analiz, współpraca z naszymi klientami czy rozwój analitycznych metod pomiaru efektywności działań marketingowych. Szczegóły poniżej.
Do twoich obowiązków będzie należało:
- Opracowywanie pogłębionych analiz, np. zwyczajów zakupowych, efektywności działań promocyjnych, optymalizacji asortymentu czy segmentacji transakcji
- rozwój narzędzi automatyzujących i usprawniających proces modelowania oraz analizy danych
- rozwój analitycznych metod pomiaru efektywności działań marketingowych
- współpraca z klientami CMR (producenci, sieci handlowe, agencje reklamowe i domy mediowe)
CMR — oferta pracy — aplikuj TUTAJ
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Wykształcenia wyższego w zakresie analizy danych (np. ekonometria, metody ilościowe)
- wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, matematycznych i logicznego myślenia
- umiejętności pracy z programami statystycznymi / do obróbki danych (szczególnie mile widziany R)
- bardzo dobrej znajomość narzędzi MS Office (PowerPoint, MS Excel)
- proaktywnego podejścia do rozwiązywania problemów
- min. dobrej znajomość języka angielskiego
- umiejętności pracy w zespole
- dobrze rozwiniętych zdolności interpersonalnych
Mile widziane:
- doświadczenie zdobyte po stronie agencji badań marketingowych, firmy konsultingowej lub domu mediowego
- doświadczenie w modelowaniu ekonometrycznym i zaawansowanych metodach statystycznych
- znajomość branży FMCG
A co oferujemy?
- Pracę hybrydową — możliwość elastycznej organizacji czasu i miejsca pracy
- umowę o pracę/zlecenie/B2B
- wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
- zróżnicowany zakres obowiązków
- możliwość realizacji własnych pomysłów
- ciekawą pracę w młodym zespole
- kartę Multisport
- spotkania integracyjne