Analiza i raporty
Marek Zachalski, CMR: koszyk sylwestrowy drożeje wolniej niż świąteczny
27 grudnia, 2022Tuż przed Marek Zachalski z CMR był gościem programu dziennika „Rzeczpospolita”, w którym opowiadał m.in. o różnicach między koszykiem świątecznym i sylwestrowym oraz odpowiedział na pytanie, czy i jak inflacja wpłynęła na zachowania konsumentów oraz jakie są prognozy na rok 2023.

Sery pleśniowe – jak wygląda sprzedaż tej kategorii w sklepach w Polsce?
2 lipca, 2024Sery pleśniowe to kategoria, dla której najważniejszym kanałem sprzedaży pozostają dyskonty – w 2023 roku odpowiedzialne za 64% wartości sprzedaży całej kategorii. Hipermarkety w tym samym czasie wygenerowały 15%, zaś sklepy małoformatowe do 300 m2 oraz supermarkety 301-2500 m2 odpowiadały łącznie za 21% wartości sprzedaży serów pleśniowych.
Słodycze i słone przekąski – jak istotne są marki własne dla sprzedaży tych kategorii?
16 lutego, 2024Czy marki własne są istotne dla sprzedaży słodyczy i słonych przekąsek? Zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Przemysława Bojanowskiego z CMR, które zostało zarejestrowane 30 stycznia 2024 r. podczas konferencji Kierunek Marka Własna.