Analiza i raporty
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych (maj 2022 r.)
27 czerwca, 2022Jak wynika z danych CMR, w maju 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 13,5% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 9,1% w porównaniu z majem 2021 r.
Handel we wrześniu — jak wyglądała sprzedaż w sklepach małoformatowych?
20 października, 2022Jak wynika z danych CMR, we wrześniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11,6% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 1,5% w porównaniu z wrześniem 2021 r.
Słodycze impulsowe w dobie pandemii
15 listopada, 2021We współpracy CMR ze Spożywcza TV powstało podsumowanie sprzedaży słodyczy impulsowych w dobie pandemi Słodycze impulsowe to duży i ciekawy rynek, na którym wprowadzanych jest co roku wiele nowości produktowych. Wciąż obserwujemy zmiany wywołane przez pandemię. Jak wygląda ten rynek obecnie? Na to pytanie odpowiada Przemysław Bojanowski, analityk z CMR (Centrum Monitorowania Rynku).