CMR w SpożywczaTV: Jak przyciągać klientów do sklepu i zwiększać zyski?
Jakie promocje naprawdę działają w sklepie spożywczym? Czy program lojalnościowy buduje lojalność, czy to tylko przedłużona promocja sprzedaży? W tym odcinku programu Super Sklep, z gościnnym udziałem Joanny Stankiewicz, Advanced Analytics Manager w CMR, mogą usłyszeć Państwo o skutecznych mechanizmach promocyjnych: od wielosztuk, przez vouchery, po komunikację przy półce.
W tym odcinku programu SpożywczaTV dowiedzą się Państwo między innymi:
- Promocja 2+1 vs. obniżka ceny – co naprawdę działa?
- Jak mierzyć skuteczność promocji w sklepie spożywczym?
- Czy programy lojalnościowe budują prawdziwą lojalność?
- Jak komunikować promocje i ekspozycje w sklepie?
- POS — materiały, które rzeczywiście zwiększają sprzedaż
- Czy i kiedy warto wejść do franczyzy?
Prowadzący: Piotr Lutek, Marketing Business Partner, Modern Expo
Goście:
- Roman Krucki, Menadżer ds. Marketingu, Eurocash
- Joanna Stankiewicz, Advanced Analytics Manager, Centrum Monitorowania Rynku