Analiza i raporty
Wielkanoc: Jak w tym okresie wygląda sprzedaż majonezu?
16 kwietnia, 2022Okres Wielkanocy to czas rosnącej sprzedaży majonezu — kategorii produktowej, w której konsumenci mają własne, trudne do zmiany przyzwyczajenia. Choć to kategoria, w której dominuje jeden producent, silne sentymenty wśród kupujących budzą także lokalne marki kojarzone z konkretnym regionem. – Konsumenci mogą wybierać z trzech wariantów, najczęściej mają do wyboru klasyczne majonezy, o wiele rzadziej […]
Sprzedaż w sklepach w Tłusty Czwartek – jakie produkty kupują w ten dzień Polacy?
6 lutego, 2023Tłusty Czwartek, czyli dzień, w którym Polacy na chwilę zapominają o diecie, już za rogiem. Co Polacy najchętniej kupują tego dnia oraz w jego okolicach, w sklepach?
CMR zatrudnia: poszukujemy osoby na stanowisko Data Analyst
30 listopada, 2022CMR poszukuje osoby na stanowisko Data Analyst, do której obowiązków będzie należało m.in. tworzenie zaawansowanych analiz, współpraca z naszymi klientami czy rozwój analitycznych metod pomiaru efektywności działań marketingowych.