Analiza i raporty
Słodycze impulsowe w dobie pandemii
15 listopada, 2021We współpracy CMR ze Spożywcza TV powstało podsumowanie sprzedaży słodyczy impulsowych w dobie pandemi Słodycze impulsowe to duży i ciekawy rynek, na którym wprowadzanych jest co roku wiele nowości produktowych. Wciąż obserwujemy zmiany wywołane przez pandemię. Jak wygląda ten rynek obecnie? Na to pytanie odpowiada Przemysław Bojanowski, analityk z CMR (Centrum Monitorowania Rynku).
Jak na sprzedaż energetyków wpłynęła nowa ustawa? Wywiad w Radio 357
13 lutego, 2024Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR była gościnią Radia 357, w którym opowiedziała o wpływie nowej ustawy na sprzedaż tzw. energetyków w sklepach spożywczych. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy.
Wrzesień w sklepach małoformatowych: pogoda zachęcała do zakupów
2 listopada, 2023Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 10,5% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji wzrosła o 2,5%.