Analiza i raporty
Artykuł
Grudzień w sklepach małoformatowych – sezon grypowy wpływa na sprzedaż
January 23, 2023Jak wynika z danych CMR, w grudniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 9,3% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 1,6% w porównaniu z grudniem 2021 r. Sezon grypowy wyraźnie wpłynął na sprzedaż w sklepach w połowie miesiąca.
Podsumowanie YouTube
Sprzedaż kawy w sklepach małoformatowych i supermarketach — analiza rynku
March 24, 2022Dr Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w Centrum Monitorowania Rynku, analizuje rynek kawy w materiale powstałym we współpracy ze Spożywcza TV.
YouTube
Słodycze i słone przekąski – jak istotne są marki własne dla sprzedaży tych kategorii?
February 16, 2024Czy marki własne są istotne dla sprzedaży słodyczy i słonych przekąsek? Zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Przemysława Bojanowskiego z CMR, które zostało zarejestrowane 30 stycznia 2024 r. podczas konferencji Kierunek Marka Własna.