Analiza i raporty

Podsumowanie
Luty 2022 r. w sklepach małoformatowych
16 marca, 2022Jak wynika z danych CMR, w lutym 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,7% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 1,4% w porównaniu z lutym 2021 r.

Artykuł Raport
Analiza CMR: Jak wojna w Ukrainie wpływa na sprzedaż w sklepach w Polsce?
5 kwietnia, 2022Wojna w Ukrainie zaczęła się ponad miesiąc temu. Od samego jej początku widać było, że Polacy otworzyli szeroko swoje serca i portfele, pomagając na wiele sposobów.

Bez kategorii
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w sierpniu 2021 r.
1 października, 2021Jak wynika z danych CMR, w sierpniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,3% niższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła w tym czasie o 7,9%. W porównaniu z upalnym lipcem br. zarówno obroty, jak i łączna liczba klientów odwiedzających sklepy małoformatowe do 300 m2 obniżyły się […]