Analiza i raporty

Sprzedaż musów owocowych rośnie o kilkadziesiąt procent. Jakie są przyczyny wzrostów?
28 lipca, 2022Wartość sprzedaży musów owocowych – z pominięciem produktów dla niemowląt – w sklepach małoformatowych do 300 m2 w pierwszym kwartale 2022 roku wzrosła o ponad 41% w stosunku do pierwszego kwartału roku 2021. Jakie są przyczyny tak dużych wzrostów sprzedaży?

Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych (kwiecień 2022 r.)
25 maja, 2022Jak wynika z danych CMR, w kwietniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 10.9% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5,4% w porównaniu z kwietniem 2021 r.

Targi Specjał: Elżbieta Szarejko z CMR o sytuacji w sklepach w czasie rosnącej inflacji
9 grudnia, 2022Targi Specjał to doroczne wydarzenie, którego organizatorem jest GK Specjał — operator takich sieci sklepów jak Livio, Nasz Sklep i Rabat Detal. Podczas 25. edycji wydarzenia odbywającego się w Rzeszowie, ze swoją prelekcją wystąpiła Elżbieta Szarejko z CMR, która opowiedziała słuchaczom o tym, jak placówki małoformatowe radzą sobie wobec zakazu handlu, inflacji i wojny, jaką rolę w zakupach odgrywa współkupowanie oraz kiedy i po co klienci przychodzą do sklepów.