Analiza i raporty
Jak wygląda sprzedaż napojów energetycznych w Polsce? [wideo]
18 lipca, 2023Polski parlament debatuje właśnie nad wprowadzeniem zakazu sprzedaży tzw. energetyków osobom nieletnim. A jak tymczasem wygląda sprzedaż napojów energetycznych w Polsce? Zapraszamy do obejrzeniu materiału Wiadomości Spożywczych, w którym Magdalena Wilgatek z CMR mówi więcej o sprzedaży tej kategorii.
Jak wyglądają prawdziwe „paragony grozy”? Ceny niektórych produktów wzrosły aż o 60%
28 czerwca, 2022CMR oraz portale Gazeta.pl i Handelextra.pl co miesiąc przygotowują własny „koszyk cenowy”, w którym na podstawie paragonów ze sklepów małoformatowych – tych położonych zwykle najbliżej domu – badane są ceny ponad 30 produktów. Oto najnowszy raport, za maj.
Słodycze i słone przekąski – jak istotne są marki własne dla sprzedaży tych kategorii?
16 lutego, 2024Czy marki własne są istotne dla sprzedaży słodyczy i słonych przekąsek? Zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Przemysława Bojanowskiego z CMR, które zostało zarejestrowane 30 stycznia 2024 r. podczas konferencji Kierunek Marka Własna.